Диба, Михайло ІвановичДанилюк, Євгеній Юрійович2019-04-182019-04-182012-07Диба М. CRM – системи в маркетинговій політиці банку / Михайло Диба, Євгеній Данилюк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 18-24.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/30047У статті розглянуті передумови та теоретичні засади формування відносин банків зі своїми клієнтами на сучасному етапі розвитку української економіки та досліджено проблему підвищення ефективності банківської діяльності за допомогою CRM - системи.The article deals with the preconditions and theoretical basis of the bank relations with their customers at the present stage of development of Ukrainian economy and investigated problem of efficiency of the banking business through CRM-system.В статье рассмотрены предпосылки и теоретические основы формирования отношений банков со своими клиентами на современном этапе развития украинской экономики и исследовано исследована проблема повышения эффективности банковской деятельности с помощью CRM-системы.ukефективністьCRM-системиCRM-технологіїприбутковістьклієнт банкуefficiencyCRM-systemsCRM-technologyprofitabilitycustomer bankэффективностьCRM-системиCRM-технологиидоходностьклиент банкаCRM – системи в маркетинговій політиці банкуArticle