Коваль, Л. М.2014-06-262014-06-262013-08-23Коваль Л. М. Співробітництво торговельних економічних суб’єктів із постачальниками продукції / Л. М. Коваль // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 461–474.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4073В роботі запропоновано нові підходи щодо співробітництва торговельних економічних суб’єктів із постачальниками продукції,відображено сучасні підходи щодо використання торговельними економічними суб’єктами послуг рекламних агентств.The paper presents new approaches to economic agents trade cooperation with suppliers of products, shows the use of modern approaches to economic agents trade services of advertising agencies.В работе предложены новые подходы к сотрудничеству торговых экономических субъектов с поставщиками продукции, отражены современные подходы к использованию торговыми экономическими субъектами услуг рекламных агентств.ukторговельний економічний суб’єктрекламаконтрактивзаємовідносиниринокмаркетингtrade economic entityadvertisingcontractsrelationshipsmarketmarketingторговый экономический субъектрекламаконтрактывзаимоотношениярынокмаркетингСпівробітництво торговельних економічних суб’єктів із постачальниками продукціїArticle39.18.009.11