Шушпанов, П. Г.2014-03-132014-03-132010-05-28Шушпанов П. Г. Психологічні аспекти ділового спілкування в контексті забезпечення ефективної діяльності персоналу / П. Г. Шушпанов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Соціально-трудові відносини: теорія та практика : у 3 т. – Т. 3. – С. 471-475.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3043У статті здійснено узагальнення психологічних складових ділового управлінського спілкування, розглядаються психологічні особливості ділових взаємовідносин управлінського персоналу з працівниками, проаналізовано комунікаційні особливості керівників та їх вплив на персонал.In this paper is a generalization of psychological of business communication management, discusses the psychological characteristics of management personnel working relationships with employees, especially managers analyzed communications and their impact on staff.В статье осуществлено обобщение психологических составляющих делового управленческого общения, рассматриваются психологические особенности деловых взаимоотношений управленческого персонала с работниками, проанализированы коммуникационные особенности руководителей и их влияние на персонал.ukперсоналуправління персоналомділове спілкуванняпсихологія ділового спілкуванняпсихологія управління персоналомуправлінське ділове спілкуванняpersonnelmanagementbusiness intercoursepsychology of business intercoursepsychology of management a personneladministrative business intercoursepersonnelперсоналуправление персоналомделовое общениепсихология делового общенияпсихология управления персоналомуправленческое деловое общениеПсихологічні аспекти ділового спілкування в контексті забезпечення ефективної діяльності персоналуArticle331.104.2