Примак, Тетяна ОлександрівнаПримак, Татьяна Александровна2017-09-132017-09-132009Примак Т. О. Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації / Т. О. Примак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 548–559.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22124У статті розглянуто проблеми реалізації положень стратегічного маркетингу в управлінні комунікаційною діяльністю підприємств, організаій, установ.ukМаркетингові стратегіїмаркетингові комунікаціїстратегічне управліннямаркетингова комунікаційна стратегія підприємствМаркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікаціїArticle658.8.012.45