Ямненко, Галина ЄвгенівнаYamnenko, HalynaЯмненко, Галина ЕвгеньевнаТолкачова, В. С.2020-11-172020-11-172020-03Ямненко Г. Є. Промо-активність як стратегічний інструмент управління брендом [Електронний ресурс] / Г. Є. Ямненко, В. С. Толкачова // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів V Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2020 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 62–64. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34334Досліджено сутність поняття «промо-активність» як маркетингового інструменту, що сприяє стимулюванню продажів та дозволяє побудувати довгострокові відносини з клієнтами, а також розглянуто показники ефективності проведених промо-активностей. The essence of the concept of "promotional activity" as a marketing tool that promotes sales and allows to build long-termrelationships with clients, andmeasures of evaluating the effectiveness of promotional activities. Исследовано сущность понятия «промо-активность» как маркетингового инструмента, который способствует стимулированию продаж и позволяет построить долгосрочные отношения с клиентами, а также рассмотрены показатели оценки эффективности проведённых промо-активностей.ukПромо-активність як стратегічний інструмент управління брендомPromotional activity as a strategic brand management instrumentПромо-активность как стратегический инструмент управления брендомArticle339.138