Полонець, Володимир Миколайович2014-07-092014-07-092008Полонець В. Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України / Володимир Полонець // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 56–60.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4547Визначення маркетингової стратегії, яку використовує підприємство, на практиці часто відбувається апріорно, що призводить до відповідних похибок і наслідків. Автор статті пропонує найточніший на сьогодні підхід до визначення маркетингових стратегій. Запропонований метод дозволяє з високою достеменністю визначити, які стратегії використовують конкуренти, передбачити майбутній розвиток подій, провести оцінювання застосовуваних стратегій та визначити власну. Ефективність методики забезпечено завдяки поєднанню сучасних концепцій стратегічного маркетингу та прогресивних математичних технологій на основі теорії нечітких множин. У статті показано застосування методики на прикладі виробників лакофарбових матеріалів.ukФормування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів УкраїниArticle