Блудова, Тетяна ВолодимирівнаЗавірюха, А.Bludova, TetianaZaviruha, A.2011-06-242011-06-242010-06-30Блудова Т. В. Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань / Т. В. Блудова, А. Завірюха // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 522–531.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/437У статті розглядається побудова функцій прибутку двох учасників каналу збуту взаємопов’язаних кооперативною рекламою: підприємства—виробника продукції і підприємства продажу родукції. За допомогою введеної системи змінних цін функції зведені до безрозмірного вигляду. Приведено блок-схему кооперативної реклами в системах постачань продукції. У загальному вигляді побудовано поверхню, а також лінії рівня функції реакції рекламних асигнувань для різних значень параметрів.The article discusses the construction of two functions profit distribution channel members, which are interconnected by cooperative advertising: enterprise - manufacturer of products and businesses - reseller. With the introduction of system variables, these functions are reduced to dimensionless form. A block diagram of cooperative advertising in the supply chains of products is presented. A surface is constructed generally, as well as the level curves of the reaction of advertising allocations for different values of parameters.В статье рассматривается построение функций прибыли двух участников канала сбыта взаимосвязанных кооперативной рекламой: предприятия—производителя продукции и предприятия—продавца продукции. С помощью введенной системы переменных, эти функции сведены к безразмерному виду. Приведено блок-схему кооперативной рекламы в системах поставок продукции. В общем виде построена поверхность, а также линии уровня функции реакции рекламных ассигнований для различных значений параметров.ukдохідоптимізаціябезрозмірнийкооперативна рекламаoptimizationrevenuenon-dimensionalcooperative advertisingдоходоптимизациябезразмерныйкооперативная рекламаМоделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнуваньArticle659.113.3