Луцій, О. П.2021-10-262021-10-262021-10Луцій О. П. Інноваційні ріщення підприємств в умовах фактору маркетингової невизначеності [Електронний ресурс] / Луцій О. П. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 410–413. – Назва з титул. екрану.978-966-926-390-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36787В доповіді розглянуті актуальні проблеми управління і маркетингу в часи економічного спаду, невизначеності, хаосу та політичних загроз. Особлива увага приділяється методичним підходам та практичним рекомендаціям щодо формування стратегії розвитку підприємств на основі розробки відповідних сценаріїв. Наведена схема дій директора з маркетингу в період соціально-економічної кризи та цілковитого зубожіння споживачів. In the article the problems of management and marketing at the time of recession and uncertainty are considered. The special attention is given to the methodical approaches and practical recommendations for modeling the development strategy of the enterprise based on the development of relevant scenarios. The plan of marketing director's actions during social and economic crisis is provided. В докладе рассматриваются актуальные проблемы управления и маркетинга во время экономического спада, неопределенности, хаоса и политических угроз. Особое внимание уделяется методическим подходам и практическим рекомендациям по формированию стратеги развития предприятий на основе разработки соответствующих сценариев.ukкризатурбулентністьрівні невизначеностіхаоспланування сценаріїв інноваційного розвиткумаркетингстратегічне підприємництвоcrisisturbulenceuncertainty levelschaosplanning of scenarios of developmentmarketingstrategic businessкризистурбулентностьуровни неопределенностихаоспланирование сценариев развитиямаркетингстратегическое предпринимательствоІнноваційні ріщення підприємств в умовах фактору маркетингової невизначеностіInnovative solutions of enterprises under conditions of the factor of marketing uncertaintyИнновационные решения предприятий в условиях фактора неопределенностиArticle004.4:339.138