Шафалюк, Олександр Казимирович2012-03-122012-03-122011Шафалюк О. К. Проблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових досліджень / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки [Електронний ресурс] : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 418–430.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1257В статті досліджено основні тенденції еволюції систем маркетингу, підходи до спеціального науково-практичного моделювання і оцінок параметрів розвитку соціально-економічних явищ, конструктивно опрацьовано актуальні аспекти їх проблематики.The evolution of the marketing systems, features of the special scientific and practical models, estimations of parameters of development of the social and economic phenomena, are analysed in the article.ukринокмаркетингсистемамоделі дослідженьсегментаціяmarketmarketingsystemmodels of researchessegmentationПроблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових дослідженьArticle339.138