Лебідь, Т. В.Lebid, T.Лебедь, Т. В.Князик, Ю. М.Knyazik, Yu.Князик, Ю. М.2016-10-202016-10-202007-01-21Лебідь Т. В. Лояльність суб’єктів ринку як чинник збільшення вартості підприємства / Т. В. Лебідь, Ю. М. Князик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 118–128.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19923Присвячена проблемам збільшення ринкової вартості вітчизняних підприємств, її вимірювання, дослідженню маркетингових чинників створення додаткової вартості підприємств.ukринкова вартістьринокпідприємствалояльністьЛояльність суб’єктів ринку як чинник збільшення вартості підприємстваArticle658.8.:378.14