Кирилова, О. В.2012-03-132012-03-132011Кирилова О. В. Розвиток туризму як релевантний чинник формування позитивного іміджу України / О. В. Кирилова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 511–520.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1267У статті досліджено проблематику взаємозв’язку процесів розвитку туризму та формування позитивного міжнародного іміджу України.The article probes and analyzes of intercommunication of processes of development of tourism and forming of positive international image of Ukraine.ukтуризмдифузія інноваційпозитивний іміджмаркетинг іміджу територіїtourismdiffusion of innovationspositive imagemarketing of image of territoryРозвиток туризму як релевантний чинник формування позитивного іміджу УкраїниArticle658.8