Строкович, ГаннаStrokovych, Н. V.2019-12-262019-12-262019-11Строкович Г. Формування культури організації як основа реалізації ефективної бізнес-стратегії майбутнього [Електронний ресурс] / Строкович Ганна // Стратегія бізнесу: футурологічні виклики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20–22 листоп. 2019 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: М. П. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 397–401. – Назва з титул. екрану.978–966–926–310–0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/31952Охарактеризовано процес формування культури організації, яка забезпечує досягнення її стратегічних цілей; процес вибору та формування лідерів; наведено результати узагальнення існуючої практики покращення культури організації. The process of forming the culture of an organization that achieves its strategic goals is characterized; the process of selecting and forming leaders; results of generalization of the existing practice of improving the culture of the organization are presented.ukефективністьдіяльністьорганізаціякультурастратегіяefficiencyactivityorganizationculturestrategyФормування культури організації як основа реалізації ефективної бізнес-стратегії майбутньогоFormation of culture of organization as the basis for implementation of effective business strategy for futureArticle