Заріпова, Анна ОлександрівнаZaripova, AnnaЗарипова, Анна Александровна2016-11-152016-11-152016-10-13Заріпова А. О. Інноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізації / А. О. Заріпова // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 69–71. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20179Досліджено підходи до визначення терміну інноваційний продукт, розглянуто типологізацію інновацій. Розглянуто оцінювання інноваційного продукту в процесі його комерціалізації.The article deals with the approaches to definition of the term "innovative product", considers the typology of innovation. The article presents the evaluation of innovative product during its commercialization.ukінноваціяінноваційний продукткомерціалізація інноваційinnovationinnovative productcommercialization of innovationІнноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізаціїArticle330