Яшкіна, Оксана І.2016-06-162016-06-162008Яшкіна О. І. Виявлення конкурентоспроможності нової наукоємної продукції в маркетингових дослідженнях / О. І. Яшкіна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 480–482.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18586Запропоновано методику оцінювання конкурентоспроможності нової наукоємної продукції. Інноваційні розробки порівнюються за функціональними та ціновими характеристиками з вітчизняними та іноземними аналогами експертами з боку науки та виробництва.The article deals with the method of evaluating the competitiveness of new high-tech products. Innovative developments are compared for functionality and price performance by the domestic and foreign counterparts experts from science and industry.ukВиявлення конкурентоспроможності нової наукоємної продукції в маркетингових дослідженняхArticle330.341.1 : 303.42