Стельмах, О. Ю.Stel’makh, Olga2015-09-292015-09-292010-10-21Стельмах О. Ю. Роль інформації у формуванні конкурентних переваг підприємства / О. Ю. Стельмах // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 295–297.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9740Визначено сутність та основні ознаки інформації. З’ясовано її роль на сучасному етапі економічного розвитку. Проаналізовано стратегічні пріоритети підприємств при виборі інформації для досягнення успіху в конкурентній боротьбі.The essence and basic characteristics of information are defined. Its role at the current stage of economic development is determined. Strategic priorities of an enterprise to achieve success in competition are analyzed in the paper.ukРоль інформації у формуванні конкурентних переваг підприємстваInformation’s role in the creation of competitive advantages of enterpriseArticle