Шевченко, Олена Леонідівна2012-03-122012-03-122011Шевченко О. Л. Брендинг дитячих товарів / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 391–406.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1255У статті висвітлено принципи розробки і підтримання брендів дитячої продукції. Автор розкриває особливості такого ринкового сегменту як «діти» та специфічні риси їхньої поведінки і сприйняття на прикладі різних вікових груп. Проаналізовано основні чинники, що створюють вплив на дитячу поведінку і приводить до відповідних купівельних рішень.The article presents the fundamental principles of building and supporting in area of children’s brands. The author discusses the characteristics of such market segment as «children» and specific features of their behavior and perception according to example of different age groups. Basic approaches of influence for children’s behavior which provokes corresponding purchase decisions have been considered.ukдитячі товаридітибрендингбрендторговельна маркабренд дитячих товарівchildren’s goodschildrenbrandingbrandtrade markbrand of children’s goodsБрендинг дитячих товарівArticle339.138