Лук’яненко, Дмитро ГригоровичLukianenko, DmytroАнтонюк, Лариса ЛеонтіївнаAntoniuk, LarysaІльницький, Денис ОлександровичIlnytskyi, DenysКаленюк, Ірина СергіївнаKaleniuk, IrynaПоручник, Анатолій МихайловичPoruchnyk, AnatoliiФролова, Тетяна ОлександрівнаFrolova, TetianaВавак, ТадеушБанщиков, Петро ГавриловичBanshchykov, PetroБарабась, Дмитро ОлександровичBarabas, DmytroБеліцький, МаксимВасилькова, Наталія ВолодимирівнаVasylkova, NataliiaВерденхофа, Ольга РоманівнаДроботюк, Ольга ВолодимирівнаDrobotiuk, OlhaКалита, Петро ЯковичКалита, Тарас ПетровичГаращук, Олена ВасилівнаКуценко, Віра ІванівнаЛуцишин, Зоряна ОрестівнаLutsyshyn, ZorianaЧеркас, Наталія ІгорівнаCherkas, NataliiaКотенок, Дарія МихайлівнаKotenok, DariiaКрасюк, Юлія МиколаївнаKrasiuk, YuliiaПаздрій, Віталій ЯрославовичPazdrii, VitaliiСандул, Марія СтаніславівнаSandul, MariiaСтрельник, Світлана ОлександрівнаStrelnyk, Svitlanaфон Розен, Вікторія МиколаївнаТурчанінова, Вікторія ЄвгеніївнаTurchaninova, ViktoriiaЦиркун, Олена ІгорівнаTsyrkun, OlenaХлистова, Олена Сергіївна2025-05-012025-05-012021Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті [Електронний ресурс] : монографія / [Д. Г. Лук’яненко, Л. Л. Антонюк, Н. В. Василькова, Д. О. Ільницький та ін.] ; за ред. д.е.н., проф. Д. Г. Лук’яненка та д.е.н., проф. Л. Л. Антонюк ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Ін-т вищ. освіти. – вид. 2-ге, допов. і перероб. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – 472 с. – Назва з титул. екрану.978-966-926-262-2978–966–926–349–0https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/50222У колективній монографії вчених ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Вищої школи менеджменту інформаційних систем (ISMA, Латвія) та представників Української асоціації досконалості та якості за результатами фундаментального дослідження «Глобальні імперативи конкурентоспроможності національних систем вищої освіти» систематизовано методологічні засади американської, європейської та японської моделей управління якістю вищої освіти. Узагальнено кращий світовий досвід функціонування національних систем вищої освіти, їх інструментарій та механізми управління. Досліджено закономірності та особливості маркетингового, акредитаційного та профорієнтаційного компонентів формування якості у вищій освіті. На основі моделі досконалості Європейського фонду управління якістю обґрунтовано комплексні пропозиції щодо стратегічних напрямів розвитку системи управління якістю вищої освіти в Україні. Призначена для керівників закладів вищої освіти та органів державного управління, дослідників, викладачів, стpудентів та широкого загалу читачів, які цікавляться питаннями конкурентоспроможності національних систем вищої освіти та її розвитком в Україні.ukКонкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI століттіArticle378.014.6:005.6:005.332.4