Ремезь, Юлія БорисівнаРемез, Юлия Борисовна2017-09-132017-09-132009Ремезь Ю. Б. Сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку в поєднанні з ефективним набором інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 327–334.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22097У статті детально розглянуто основні засади сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку. Надано характеристику сегментів та інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій. Проаналізовано ефективність набору для кожного сегменту.ukРиноксегментиінструменти інтегрованих маркетингових комунікаційконтрактпередоплатаСегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку в поєднанні з ефективним набором інтегрованих маркетингових комунікаційArticle658.8:621.39