Мельник, Ганна МиколаївнаMelnyk, GannaМельник, Анна НиколаевнаБескоровайна, Ніна ОлександрівнаBeskorovaina, NinaБескоровайная, Нина Александровна2020-08-172020-08-172020-04Мельник Г. М. Використання освітніх технологій в контексті міжкультурної парадигми [Електронний ресурс] / Мельник Г. М., Бескоровайна Н. О. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 38–43. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33683В статті обґрунтовується необхідність використання освітніх технологій в контексті міжкультурної парадигми. Розкрито роль культури у формуванні мислення і моделей поведінки та її вплив на стилі навчання. Детально описано культурні особливості та специфіку організації навчальної діяльності в різних культурах. Розглянуто можливість ефективного застосування певних методів навчання студентів у полікультурному середовищі. Зроблено відповідні висновки за результатами роботи. The article substantiates the necessity of using educational techniques in the context of the intercultural paradigm. The role of culture in the development of thinking and behavior patterns and its influence on learning styles are revealed. The cultural features and peculiarities of organizing learning activities in different cultures are described in detail. The possibility to effectively apply certain methods of teaching in a multicultural environment is considered. Conclusions based on the research results are drawn.ukосвітні технологіїміжкультурна парадигмаміжкультурна комунікаціяполікультурне середовищекультурні особливостіметоди навчанняeducational techniquesintercultural paradigmcross-cultural communicationmulticultural environmentcultural features and peculiaritiesteaching methodsВикористання освітніх технологій в контексті міжкультурної парадигмиArticle