Шевченко, Олена Леонідівна2016-11-232016-11-232006Шевченко О. Л. Створення та просування нової товарної марки / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 658–666.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20265Стаття розкриває роль і призначення товарної марки на сучасному етапі розвитку маркетингової діяльності. Визначено особливості впливу товарної марки на цільового споживача, показано взаємозалежність таких понять як «товарна марка» і «бренд». Досліджено критерії розробки вдалої товарної назви, створення її підкріплення і принципів просування на ринку. Автором проаналізовано влив поведінкових аспектів людини на сприйняття товарних марок, а також їхній вплив на конструювання і перевірку комунікаційних повідомлень. Визначено основні рівні, які використовуються при розробці асоціативного простору марки.ukтоварна маркамарочна політикабрендмарочні комунікаціїасоціації маркиСтворення та просування нової товарної маркиArticle659.117