Сагайдак, Михайло ПетровичSahaidak, MykhailoДідус, КатеринаDidus, Kateryna2025-02-192025-02-192024-05-08Сагайдак М. Удосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації преміум сегменту [Електронний ресурс] / Михайло Сагайдак, Катерина Дідус // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (8 трав. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Д. Лук’яненко (голова та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 187–189. – Назва з титул. екрану.978-966-926-500-5https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48963У цій роботі розглянуто питання удосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації преміум сегменту на прикладі Moët Hennessy Louis Vuitton SE. Зокрема, проаналізовано підходи до розуміння цільової аудиторії, інновації у продукції та її просуванні, ефективної комунікації та стратегічного партнерства. This work examines the issue of improving the marketing strategy of a premium segment business organization using the example of Moët Hennessy Louis Vuitton SE. In particular, the approaches to understanding the target audience, innovation in products and their promotion, effective communication and strategic partnership were analyzed.ukмаркетингова стратегіяпреміум сегментLVMHцільова аудиторіяінноваціїmarketing strategypremium segmentLVMHtarget audienceinnovationsУдосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації преміум сегментуImprovement of marketing strategy premium segment business organizationsArticle