Зюкова, Ирина Алексеевна2012-03-062012-03-062011Зюкова И. А. Инструменты для качественной оценки маркетинга / И. А. Зюкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 180–191.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1233Показано вплив маркетингових витрат на результати підприємницької діяльності. Розглянуто різні підходи до оцінки окупності маркетингу.Influence of marketings charges is rotined on the results of entrepreneurial activity. The different going is considered near the estimation of marketing recoupment.ruмаркетингбізнес-результатиякісна оцінка діяльностіефективністьчистий прибутокmarketingbusiness resultsquality assessment activitiesefficiencynet incomeИнструменты для качественной оценки маркетингаArticle123.456:789