Пилипчук, Володимир ПетровичМільо, Володимир ВасильовичMilo, Volodymyr2024-12-232024-12-232023Мільо В. В. Просування послуг підприємства в соціальних мережах : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Мільо Володимир Васильович ; наук. керівник Пилипчук В. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 89 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47540У роботі було розглянуто види та особливості соціальних мереж. Виділено найсучасніші інструменти просування послуг в соціальних мережах. Проаналізовано ефективність маркетингової діяльності підприємства «ЛІН ІНСТИТУТ УКРАЇНА», зокрема просування навчальних послуг в соціальних мережах. Запропоновані шляхи та заходи з покращення ефективності маркетингової діяльності в мережі Інтернет та розраховано їхню ефективність. The work considered the types and features of social networks. The most modern tools for promoting services in social networks are highlighted. The effectiveness of marketing was analyzed activities of the enterprise «LIN INSTITUTE UKRAINE», in particular the promotion of educational services in social networks. Suggested ways and measures for improvement effectiveness of marketing activity in Internet networks and calculated their efficiency.ukпросуваннярекламаоголошенняохопленняпоказиpromotionadvertisingannouncementscoverageimpressionsПросування послуг підприємства в соціальних мережахCompany’s services promotion on social mediaOther