Polous, OlhaHrebelnyk, Oleksandr2024-12-232024-12-232024-11-01Polous O. The role of the socially oriented marketing model in stabilising the company's functioning in crisis conditions [Електронний ресурс] / Olha Polous, Oleksandr Hrebelnyk // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 257–258. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47530The report discusses the adaptation of traditional crisis marketing methods to a socially oriented model that takes into account social and environmental values. It discusses the specifics of applying a socially responsible approach in a crisis, including communication strategies, analysing consumer expectations and using crisis management tools to strengthen brand trust. This approach allows companies to minimise losses, strengthen community relations and increase business resilience in a crisis conditions. У доповіді розглядаються питання адаптації традиційних методів антикризового маркетингу до соціально орієнтованої моделі, яка враховує суспільні та екологічні цінності. Обговорюються особливості застосування соціально відповідального підходу в умовах кризи, включно зі стратегіями комунікації, аналізом споживчих очікувань і використанням антикризових інструментів задля посилення довіри до бренду. Такий підхід дає змогу компаніям мінімізувати втрати, зміцнювати суспільні зв'язки та підвищувати стійкість бізнесу в умовах кризи.enanticrisis marketingsocially oriented modelsustainabilitysocial valuesbrandtrustантикризовий маркетингсоціально орієнтована модельстійкістьсуспільні цінностібренддовіраThe role of the socially oriented marketing model in stabilising the company's functioning in crisis conditionsРоль соціально-орієнтованої моделі маркетингу у стабілізації функціонування компанії в кризових умовахArticle339.138:124.4