Сметанюк, Т. Б.2014-07-152014-07-152012-09-09Сметанюк Т. Б. Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами / Т. Б. Сметанюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 123–129.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4745У статті розглянуто можливості вдосконалення методології маркетингового моніторингу на базі принципів системності. На прикладі сфери управління запасами проаналізовано проблеми та варіанти запровадження кращих приктик у діяльності українських підприємств.Possibilities of perfection of the marketing monitoring methodology and realization of system principles are considered in the article. The examples of control sphere of inventories are worked out in the paper. Problems and variants of introduction of the best practices are analysed in the work.В статье рассмотрены возможности совершенствования методологии маркетингового мониторинга и реализации принципов системности. Проанализированы проблемы и варианты внедрения лучших практик в деятельности украинских предприятий. Проработаны примеры сферы управления запасами.ukмоніторингмаркетингзапасиінформаційно-аналітичне забезпеченнярозвиток підприємстваmonitoringmarketingsuppliesinformation and analytical providingdevelopment of enterpriseмониторингмаркетингзапасыинформационно-аналитическое обеспечениеразвитие предприятияСистемні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасамиArticle65.014.1