Лилик, Ірина Вікторівна2014-11-202014-11-202012-03Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 2. – С. 14–25.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5298Українська асоціація маркетингу щорічно проводить індустріальне дослідження щодо тенденцій на ринку маркетингових досліджень. Метою цього аналізу є визначення загального обсягу ринку маркетингових досліджень, який обраховується на підставі даних дослідницьких агенцій про обороти компаній у відповідному році, обговорення основних тенденції розвитку ринку та його перспективи на найближчі роки.ukРинок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМArticle