Лазаренко, Юлія ОлександрівнаКоваленко, Дар’я АндріївнаKovalenko, Daria2025-07-152025-07-152025-06-09Коваленко Д. А. Управління просуванням послуг бізнес-організації в цифровому середовищі : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Коваленко Дар’я Андріївна ; наук. керівник Лазаренко Ю. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2025.- 157 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/51274У дослідженні розглянуто теоретико-методичні засади та прикладні аспекти управління просуванням послуг бізнес-організації в цифровому середовищі. На прикладі ТОВ «СІЄРРА СЕРВІС» проаналізовано інструменти цифрового маркетингу, оцінено стан маркетингової діяльності підприємства, виявлено основні недоліки. Розроблено комплекс рекомендацій щодо вдосконалення системи просування з урахуванням тенденцій цифровізації. The research considers the theoretical and methodological foundations, along with the applied aspects, of managing the promotion of services in a business organization within the digital environment. Using LLC «SIERRA SERVICE» as a case study, the research assesses the current state of marketing activity, identifies key shortcomings, and analyzes digital marketing tools. A set of recommendations is proposed to enhance the company’s promotion strategy in the context of digitalization.uk-UAуправління просуваннямкомплекс просуванняканали цифрового просуванняінструменти цифрового просуванняпросування послугстратегія цифрового просуванняpromotion managementpromotion mixdigital promotion channelsdigital promotion toolsservice promotiondigital promotion strategyУправління просуванням послуг бізнес-організації в цифровому середовищіBusiness organisation’s services promotion management in the digital environmentOther