Хуткий, Дмитро2017-12-042017-12-042017Хуткий Д. Досвід системи вищої освіти США: приклад Університету Вісконсин-Медісон / Дмитро Хуткий // Університетська освіта. – 2017. – № 4. – С. 46–49.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22858Українська система освіти у своєму теперішньому вигляді потребує фундаментальної модернізації. Сучасні політичні реформи надають реалістичну можливість запровадити найкращі освітні та дослідницькі стандарти. Ця робота, виконана на основі дослідження в одному з університетів США, висвітлює наукові та освітні принципи і підходи, які варті впровадження в Украіні. Вони охоплюють такі сфери: прозорість, зручність для викладачів та студентів, університетську свободу і культуру, легітимність розмаїтих форм знання, формати викладання, навчання та дослідження, а також організацію роботи кафедри. При цьому цi аспекти можуть бути втілені внутрішніми рішеннями на рівні університету чи кафедри.ukвища освітауніверситетСполучені ШтатиУкраїнаДосвід системи вищої освіти США: приклад Університету Вісконсин-МедісонArticle