Солодковська, Ганна ВолодимирівнаЛеута, Ілля МиколайовичLeuta, Illia2024-04-172024-04-172023-12-20Леута І. М. Сучасні тренди розвитку цифрового маркетингу у міжнародному бізнесі : магістер. диплом. робота : 051, Економіка / Леута Ілля Миколайович ; наук. керівник Солодковська Г. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2023. – 129 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/43603Ця робота розглядає цифровий маркетинг у міжнародному бізнесі, зосереджуючись на Україні. Він аналізує тенденції, інструменти та методи, включно з новими технологіями, такими як аналітика соціальних мереж, і їхній вплив на бізнес-стратегії. Тематичні дослідження ілюструють практичне застосування та адаптацію до соціально-політичних змін. Він пропонує рекомендації щодо використання цифрового маркетингу для міжнародного зростання, особливо в Україні, і обговорює майбутні розробки. This thesis examines digital marketing in international business, focusing on Ukraine. It analyzes trends, tools, and methods, including new technologies like social media analytics, and their impact on business strategies. Case studies illustrate practical applications and adaptations to socio-political changes. It offers recommendations for leveraging digital marketing for international growth, especially in Ukraine, and discusses future developments.ukцифровий маркетингміжнародний бізнесмаркетингові стратегіїінноваційні методиміжнародна конкурентоспроможністьdigital marketinginternational businessmarketing strategiesinnovative methodsinternational competitivenessСучасні тренди розвитку цифрового маркетингу у міжнародному бізнесіModern trends in the development of digital marketing in international businessOther