Маркова, Олена ВолодимирівнаMarkova, OlenaМаркова, Елена ВладимировнаШматок, Тетяна ГригорівнаShmatok, TetianaШматок, Татьяна Григорьевна2024-07-042024-07-042024-04-25Маркова О. В. Доцільність використання основних стратегій викладання англійської мови студентам-економістам в складних обставинах періоду воєнного стану в Україні [Електронний ресурс] / Маркова О. В., Шматок Т. Г. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (25 квіт. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: М. М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 124–130. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45030В статті обґрунтовується доцільність використання основних стратегій викладання англійської мови в складних обставинах студентам-економістам в період воєнного стану в Україні. Увага приділяється створенню позитивної атмосфери на заняттях, організації безпечного та комфортного простору для навчання, розширення можливостей студентів у вивченні іноземної мови. The article proves the feasibility of using key strategies of teaching English in challenging circumstances for students of higher education institutions in war period in Ukraine. Attention is given to creating a positive classroom environment, organisation of a safe and comfort classroom for learning, empowering students to learn foreign languages.ukскладні обставинипозитивна модель спілкуваннястворення позитивної атмосфери на заняттяхсприятливе освітнє середовищебезпечний простір для навчаннятехнологія скаффолдингусуб’єкт навчальної діяльностіchallenging circumstancesusing positive languagecreating a positive classroom environmentlanguage-friendly spacesafe classroom for learningscaffolding techniqueparticipator of teaching processДоцільність використання основних стратегій викладання англійської мови студентам-економістам в складних обставинах періоду воєнного стану в УкраїніArticle