Колос, Ірина ВасилівнаKolos, IrynaКолос, Ирина Васильевна2022-10-042022-10-042021-11-10Колос І. Клієнтоорієнтована стратегія в ощадливому управлінні підприємством [Електронний ресурс] / Колос Ірина // Стратегія бізнес-організації в умовах невизначеності : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 10 листоп. 2021 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [орг. ком.: М. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 110–112. – Назва з титул. екрану.978-966-926-392-6https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/38075За результатами авторського дослідження встановлено доцільність розроблення клієнтоорієнтованої стратегії для ефективного ощадливого управління підприємством. Обґрунтування потоку створення цінності для окремого виду / групи продуктів з позиції замовника визнано однією з важливих і найскладніших проблем. Доведено неможливість створення цінності для замовника без залучення персоналу з ощадливим мисленням. Запропоновано критерії стимулювання для врахування особистісного внеску і відповідальності виконавця у процес створення цінності для споживача. According to the results of the author's research, the expediency of developing a client-centricity strategy for effective lean management of the enterprise has been established. Substantiation of the value stream for a particular type / group of products from the customer's point of view is recognized as one of the most important and complex problems. The impossibility of value stream for the customer without the involvement of staff with lean thinking has been proved. Incentive criteria are proposed to take into account the personal contribution and responsibility of the performer in the process of value stream for the consumer.ukпостачальникизамовникиклієнтоорієнтованістьстратегіяощадливе управлінняsupplierscustomersclient-centricitystrategieslean managementКлієнтоорієнтована стратегія в ощадливому управлінні підприємствомClient-centricity strategy in lean enterprise managemenArticle