Куліш, Т. В.2012-02-282012-02-282011Куліш Т. В. Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень / Т. В. Куліш // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 142–149.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1157У статті розглянуто важливість інформаційного забезпечення як основної складової прийняття ґрунтовних управлінських рішень в конкурентному середовищі. Обґрунтовано доцільність проведення маркетингових досліджень. Визначено основні напрями та завдання маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень.In article importance of information support, as the basic component of acceptance of well-founded administrative decisions in the competitive environment are considered. Expediency of carrying out of marketing researches are proved. The basic directions and tasks of marketing researches at acceptance of administrative decisions are defined.ukмаркетингові дослідженяуправлінські рішенняінформаційні системиринокконкурентоздатністьmarketing researchesadministrative decisionsinformation systemsmarketcompetitivenessМаркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішеньArticle631.1