Лиськова, Леся МиколаївнаМуравльов, Даниїл ОлександровичMuravlov, Danyil2023-12-272023-12-272023-06-09Муравльов Д. О. Маркетингові технології створення глобальних брендів : 051, Економіка / Муравльов Даниїл Олександрович ; наук. керівник Лиськова Л. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2023. – 78 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41892Кваліфікаційна дипломна робота спрямована на дослідження маркетингових технологій створення глобальних брендів на прикладі компанії "Nike Inc.". Проведений аналіз особливостей маркетингових технологій на прикладі компанії "Nike Inc." Надана характеристика діяльності «Nike Inc.”, її сучасний стан та динаміка. The qualifying diploma work is aimed at researching marketing technologies of creating global brands on the example of the company "Nike Inc.". The analysis of the features of marketing technologies was carried out on the example of the company "Nike Inc." The characteristics of the activity of "Nike Inc.", its current state and dynamics are given.ukбрендглобальні брендибренд-менеджментмаркетингова діяльністьміжнародна економічна діяльністьбрендингкомпаніяbrandglobal brandsbrand managementmarketing activityinternational economic activitybrandingcompanyМаркетингові технології створення глобальних брендівMarketing technologies for creating global brandsOther