Сапожнікова, Ольга МиколаївнаSapozhnykova, Olha2015-07-062015-07-062015-03-05Сапожнікова О. М. Кейс-метод як засіб формування мовної компетенції / О. М. Сапожнікова // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 355–359.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8384У статті представлено аналіз можливостей використання кейс-методуяк методу сучасних технологійпід час іншомовної професійної підготовки. Детально розкривається сутність понять «кейс», «кейс-метод». Наведені приклади можливої інтеграції різних методів під час організації роботи з кейсом.The analysis of the possibilities of using the method of case-study in the foreign language training as a means of modern technologies is presented in the article. The essence of the concepts of «case-study», «case-method» is detailed. The examples of possible integration of different techniques in the organization of the work with cases are presented.В статье анализируются возможности использования кейс-метода в профессиональной подготовке на иностранном языке. Автором даются примеры интеграции различных методов для организации работы с кейсом.ukкейс-методсамостійна роботареальні ситуаціїіншомовне навчанняcase-methodindependent workreal situationsforeign language trainingкейс-методсамостоятельная работа студентареальные ситуацииКейс-метод як засіб формування мовної компетенціїArticle378.147:811