Бутко, НаталіяТовстопят, Вікторія2021-10-252021-10-252021-10Бутко Н. Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / Наталія Бутко, Вікторія Товстопят // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 378–379. – Назва з титул. екрану.978-966-926-390-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36777ukРоль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку вітчизняних підприємствThe role of marketing instruments in innovative development of domestic enterprisesРоль маркетинговых инструментов в инновационном развитии отечественных предприятийArticle338.4:658.8