Длігач, Андрій ОлександровичDligach, AndriyДлигач, Андрей Александрович2014-10-202014-10-202010-09Длігач А. Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві / Андрій Длігач // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 43–47.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5066У статті розглянуто парадигму стратегічного маркетингу, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності. Пропонуються шляхи вирішення проблем сучасного маркетингу через впровадження системно-рефлексивного маркетингу, що передбачає створення механізмів узгодження інтересів суб'єктів ринкових відносин.The article focuses on the paradigm of strategic marketing considering the globalization of the market environment. The article concerns with the periods of marketing development and transformation of its role in business; offers solutions to the modern marketing problems through the introduction of the system reflexive marketing which provides the development of mechanisms to coordinate the interests of the subjects of market relations.В статье рассмотрена парадигма стратегического маркетинга, учитывающая глобализацию рыночной среды. Рассматриваются периоды развития и трансформация роли маркетинга в предпринимательской деятельности. Предлагаются пути решения проблем современного маркетинга через внедрение системнорефлексивного маркетинга, который предусматривает создание механизмов согласования интересов субъектов рыночных отношений.ukмаркетингстратегічний маркетингглобалізаціяринкове середовищесистемно-рефлексивний маркетингmarketingstrategic marketingglobalizationmarket environmentsystem reflective marketingмаркетингстратегический маркетингглобализациярыночная средарефлексиясистемно-рефлексивный маркетингрефлексіяСистемно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництвіArticle339.138