Шевченко, Олена Леонідівна2014-07-142014-07-142013-04-24Шевченко О. Л. Бренд як актив: принципи створення і управління / О. Л. Шевченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 15. – С. 109–114.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4703У статті розглянуто роль і значення бренда як активу, розкрито основні принципи їхнього створення і управління. Визначено базові джерела формування активів бренда та умови їх капіталізації. Розкрито і проаналізовано фундаментальні етапи процесу управління активами бренда.The role and meaning of brand as asset and main principles of their building and managing have been considered in the article. The basic sources of brand assets and conditions of their capitalization are defined. The fundamental stages in brand assets managing are researched and analyzed.В статье рассмотрены роль и значение бренда как актива, раскрыты основные принципы их создания и управления. Определены базовые источники формирования активов бренда и условия их капитализации. Раскрыты и проанализированы фундаментальные этапы процесса управления активами бренда.ukбрендбрендингактиви брендауправління активами брендакапітал брендакапіталізаціяbrandbrandingbrand assetsbrand assets managingbrand capitalcapitalizationбрендбрендингактивы брендауправление активами брендакапитал брендакапитализацияБренд як актив: принципи створення і управлінняArticle339.138