Мельник, Ганна МиколаївнаБескоровайна, Ніна Олександрівна2015-07-072015-07-072015-03-05Мельник Г. М. Особливості особистісного та мотиваційного розвитку студентів в очно-дистанційному навчанні / Г. М. Мельник, Н. О. Бескоровайна // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 487–492.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8407У статті проведено аналіз особливостей особистісного та мотиваційного розвитку студентів та наявного практичного досвіду організації очно-дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Зосереджено увагу на ролі мотивації та проблемі психологічної комфортності при очно-дистанційному навчанні. Розглянуто передумови психологічної комфортності міжособистісної взаємодії студента з педагогом. Зроблено відповідні висновки за результатами роботи.The article analyzes features of personal development and motivation of students, as well as existing practical experience of full-time distance learning in higher educational establishments. Attention is focused on the role of motivation and the problem of psychological comfort with full-time distance learning. Preconditions of psychological comfort of teacher–student interpersonal relationships are considered. Conclusions based on the research results are drawn.В статье проведен анализ особенностей личностного и мотивационного развития студентов и существующего практического опыта организации очно-дистанционного обучения в высших учебных заведениях. Внимание сосредоточено на роли мотивации и проблеме психологичной комфортности при очно-дистанционном обучении. Рассмотрены предпосылки психологичной комфортности межличностного взаимодействия студента с педагогом. Сделаны соответствующие выводы по результатам работы.ukочно-дистанційне навчаннясаморозвитоксамоосвітасамоактуалізаціясаморегуляціясамоконтрольмотиваціяпсихологічна комфортністьміжособистісна взаємодія студента з педагогомзворотний зв’язокfull-time distance learningself-developmentself-educationselfactualizationself-regulationself-controlmotivationpsychological comfortteacher-student interpersonal relationshipsfeedbackочно-дистанционное обучениесаморазвитиесамообразованиесамоактуализациясаморегуляциясамоконтрольмотивацияпсихологическая. комфортностьмежличностное взаимодействие студента с педагогомобратная связьОсобливості особистісного та мотиваційного розвитку студентів в очно-дистанційному навчанніArticle37.015.31:005.32:37.091.3-057.87