Антонюк, Катерина ІванівнаAntonyuk, K.2011-05-122011-05-122009Антонюк К. І. Критерії маркетингового позиціонування та методи їх визначення / К. І. Антонюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [голов. ред. А. П. Наливайко]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 170–177.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/320В статті запропоновано класифікацію критеріїв маркетингового позиціонування та їх ознак. Узагальнено методи визначення критеріїв позиціонування та алгоритм цього процесу. Запропоновано модель формування стратегії позиціонування на основі вибору оптимального критерію позиціонування.ukкласифікація критеріїв маркетингового позиціонуванняметоди визначення критеріїв маркетингового позиціонуванняclassification criteria of market positioningmethods for determining the criteria of marketing positioningКритерії маркетингового позиціонування та методи їх визначенняArticle339.13.024