Шафалюк, Олександр Казимирович2012-05-182012-05-182011-05Шафалюк О. К. Бенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 454–462.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1570В статті опрацьовано методичні особливості реалізації проектів ребрендингу.The methodical features of realization of projects of rebranding are investigated in the article.В статье исследованы методические особенности реализации проектов ребрендинга.ukмаркетингмаркетингові дослідженнябрендстратегіяbrandstrategymarketingmarketings researchesмаркетинговые исследованиястратегияБенчмаркинг досвіду ребрендингу та можливості його використання у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємствArticle65.012.32