Мазур, Володимир СтепановичMazur, VolodymyrМазур, Владимир Степанович2015-05-072015-05-072014Мазур В. С. Управління конкурентоспроможністю підприємства в сфері індустрії гостинності / В. С. Мазур // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: theory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 264-267.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6750Розглянуто поняття гостинності у всій її змістовій неоднозначності, розкрито інструменти досягнення конкурентоспроможності в сфері індустрії гостинності.The article considers the concept of hospitality in all its conceptual ambiguity, reveals the tools for achieving competitiveness in the hospitality industry.ukгостинністьіндустрія гостинностііндустрія туризму і гостинностіструктурні елементи гостинностітуристичні послугиконкурентоспроможністьпотреби споживачівhospitalityindustry of hospitalityindustry of tourism and hospitalitystructural elements of hospitalitytourist servicescompetitivenessnecessities of consumersУправління конкурентоспроможністю підприємства в сфері індустрії гостинностіArticle338.486