Ільїна, Світлана2018-03-202018-03-202017Ільїна С. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / Світлана Ільїна // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 52–57.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23991Українська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій1 ProZorro. ProZorro – це електронна система публічних закупівель, яка складається з державної центральної бази даних ЦБД, де публікуються оголошення про публічні тендери, доступ до інформації про які та участь в яких забезпечуються через численні акредитовані електронні майданчики. Офіційний вебпортал електронної системи публічних закупівель: www.prozorro.gov.ua.ukПідготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідженняArticle