Кулєшова, Н. В.2017-09-132017-09-132009Кулєшова Н. В. Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 398–406.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22106В статі запропоновано адаптивну модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, яка дозволяє, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищах, розробляти науково-обгрунтовані та ефективні маркетингові стратегії на основі застосування економіко-математичних методів та моделей.ukМаркетингова стратегіяпринципи маркетингової стратегіїадаптивна модель формування маркетингової стратегіїекономіко- математичні методи та моделіАдаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваArticle658.8.012.2