Василькова, Наталія ВолодимирівнаЛубянецька, Дарина ЮріївнаLubianetska, Daryna2024-12-032024-12-032024-02-06Лубянецька Д. Ю. Управління комплексом маркетингу підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Лубянецька Дарина Юріївна ; наук. керівник Василькова Н. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 79 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47184Досліджено теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства. Проведено аналіз процесу управління комплексу маркетингу ТОВ «Adhornet». Запропоновано напрямки удосконалення комплексом маркетингу ТОВ «Adhornet». The theoretical foundations of management of the enterprise’s marketing complex have been studied. The analysis of the management process of the marketing complex of «Adhornet» LLC was carried out. Directions for improvement of the marketing complex of «Adhornet» LLC are proposed.ukмаркетингкомплекс маркетингууправління комплексом маркетингустратегії управління комплексом маркетингукомплекс маркетингу «4Р’s»marketingmarketing complexmarketing complex managementmarketing complex management strategiesmarketing complex «4P’s»Управління комплексом маркетингу підприємстваManagement of the enterprise’s marketing complexOther