Салмі, Джаміль2017-12-042017-12-042017Салмі Дж. Виклики для університетів світового класу в країнах, що розвиваються / Джаміль Салмі // Університетська освіта. – 2017. – № 4. – С. 10–20.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22853Сьогодні уряди краін з економікою, щo розвивається, дедалі більше визнають значний внесок високопродуктивних дослідницьких університетів у глобальну конкурентоспроможність та економічне зростання. У таких краінах зростає необхідність створення одного або кількох дослідницьких університетів світового класу, які зможуть ефективно конкурувати з найкращими університетами світу. Розкриваючи рушійні сили для вищих навчальних закладів світового класу та силу міжнародних і національних рейтингів, дана стаття висвітлює можливі стратегії й способи створення глобально конкуреtrгоспроможних дослідницьких університетів у країнах з економікою, щo розвивається, і досліджує пов' язані з цим проблеми, витрати і ризики. Стаття починається з запропонованого операційного визначення дослідницького університету світового класу. Далі розглянуто три стратегічні підходи для формування дослідницького університету світового класу та проаналізовано роль університетів-лідерів у цьому зв' язку. Завершується стаття окресленням деяких специфічних проблем, з якими стикаються економіки, що розвиваються.ukдослідницькі університети світового класувиклики для університетівфактори конкурентоспроможностістратегії університетівекономіки, що розвиваютьсяВиклики для університетів світового класу в країнах, що розвиваютьсяArticle