Чичкан, Ю. М.Chychkan, Y. M.2018-04-172018-04-172018-04Чичкан Ю. М. Можливості застосування маркетингу у соціальних мережах / Чичкан Ю. М. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 482–486.978-966-926-228-8https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24253Досліджено актуальність застосування інструментів інтернет-маркетингу у соціальних мережах для комерційних підприємств. Визначено основні тенденції розвитку маркетингу у соціальних мережах. Проаналізовано запитання, що мають бути вирішені організацією при запровадженні маркетингу у соціальних мережах.The importance of using internet marketing tools in social networks for commercial enterprises is studied. The basic tendencies of social media marketing development are determined. The questions which should be solved by the organization for social media marketing implementation are analyzed.ukІнтернет-маркетингмаркетинг у соцільних мережахпросування у соціальних мережахInternet marketingsocial media marketingpromotion with using of social media marketingМожливості застосування маркетингу у соціальних мережахPotential of social media marketing usingArticle