Шуплат, Олена МихайлівнаShuplat, OlenaШуплат, Елена Михайловна2019-04-182019-04-182015Шуплат О. М. Формування поняття «туризм» у сучасній економічній науці / О. М. Шуплат // Ефективна економіка [Електронний ресурс] : електр. наук. фах. вид. / Дніпропетр. держ. агр.-екон. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Дніпропетровськ, 2015. – № 12. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2015/57.pdf. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/29400Статтю присвячено проблемі формування поняття туризму, як виду економічної діяльності в сучасній економічній науці. Здійснено аналіз дефініції «туризм» вітчизняними та іноземними науковцями та уточнено зміст цього поняття. Визначено основні складові поняття «туризм» з економічної, споживчої та соціокультурної точки зору.This article is devoted to the problems of the formation of the concept of tourism in modern economic science used for the description of tourism as a type of economic activity. The definition of the tourism given by domestic and foreign scientists has been analyzed and the content of this concept has been clarified. Detected the main components of the concept of "tourism" in economic, consumer and sociocultural terms.ukтуризмтуризм як економічне поняттяспоживчий підхідсоціокультурний підхідекономічний підхідtourismtourism as a type of economic activityconsumer approachsociocultural approacheconomic approachФормування поняття «туризм» у сучасній економічній науціFormation of the concept of "tourism" in the modern economic scienceArticle338.48-1/-6:330.1