Максименко, Оксана Олексіївна2015-07-062015-07-062015-03-05Максименко О. О. До питання про принципи Ради Європи у професійно-орієнтованому навчанні іноземних мов / О. О. Максименко // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 326–332.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8382Стаття присвячена особливостям втілення принципів Ради Європи у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов. Перелік принципів охоплює аналіз потреб, конкретизацію цілей, цілісність структури навчання мов, застосування медійних і технічних засобів та автентичних матеріалів. Урахування специфіки напряму полягає в компонентній структурі змісту та його реалізації відповідно до освітніх рівнів, наданні навчально-методичного забезпечення.The article is devoted to the peculiarities of the implementation of the principles of the Council of Europe in the sector of vocationally oriented language learning. The list of the principles includes needs analysis, determination of the aims, and the holistic structure of teaching languages, the use of media and technical means and authentic materials. The consideration of the special characteristics of the sector means the practice of the structure of the content and its realization according to different education goals, provision of teaching and learning support.Статья посвящена особенностям воплощения принципов Совета Европы в направлении профессионально-ориентированного обучения иностранным языкам. Перечень принципов охватывает анализ потребностей, конкретизацию целей, целостность структуры обучения иностранным языкам, применение медиа и технических средств и аутентичных материалов. Учитывание специфики направления заключается в компонентной структуре содержания и ее реализации в соответствии с образовательными уровнями, предоставление учебно-методического обеспечения.ukпринципосвітні рівнікомпетентностіпрофесійно орієнтоване навчання іноземних мовпотребизміст навчанняprincipleseducation levelscompetencesvocationally orientedпринципобразовательные уровникомпетентностипрофессионально-ориентированное обучение иностранным языкампотребностисодержание обученияДо питання про принципи Ради Європи у професійно-орієнтованому навчанні іноземних мовArticle378.016 :81’243] : 37.011.33(4)