Алейнікова, Марина Геннадіївна2015-07-062015-07-062015-03-05Алейнікова М. Г. Особливості впровадження інтерактивних методів навчання при викладанні іноземної мови студентам економічних спеціальностей немовних вищих навчальних закладів / М. Г. Алейнікова // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 222–230.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8370Сучасні тенденції світової інтеграції системи вищої освіти України зумовлюють високі вимоги до викладання у ВНЗ, застосування новітніх інтерактивних методів навчання. Автор проаналізував основні інтерактивні методи викладання фахової іноземної мови студентам економічних спеціальностей, дослідив літературні джерела, визначив основні переваги та недоліки їх використання. Стаття також містить результати експериментального дослідження ефективності застосування інтерактивних методів при викладанні фахової іноземної мови студентам економічних спеціальностей.Modern trends of Ukrainian higher education system world integration stipulate for increased requirements to teaching in higher education establishments and application of the new and interactive teaching methods. The author has analyzed the main interactive methods of teaching foreign language to economist students and determined the main advantages and disadvantages of the method. The article contains the results of the experiments on the study of some interactive methods’ application peculiarities when teaching economic English to the students.Современные тенденции мировой интеграции системы высшего образования Украины обуславливают высокие требования к преподаванию в ВУЗах, применение новейших и интерактивных методов обучения. Автором были проанализированы основные интерактивные методы преподавания профессионального иностранного языка студентам экономических специальностей, определены основные преимущества и недостатки метода. Статья содержит результаты экспериментального исследования эффективности применения интерактивных методов при преподавании профессионально ориентированного иностранного языка студентам экономических специальностей.ukінтерактивні методифахова іноземна моваекономікаспівробітництвокоопераціявзаємодіяособистісно орієнтований підхідіnteractive methodsprofessional foreign languageeconomicscooperationinteractionpersonal approachинтерактивные методыпрофессионально ориентированный иностранный языкэкономикасотрудничествокооперациявзаимодействиеличностно ориентированный подходОсобливості впровадження інтерактивних методів навчання при викладанні іноземної мови студентам економічних спеціальностей немовних вищих навчальних закладівArticle378.147