Циганкова, Тетяна МихайлівнаЄвдоченко, Олена ОлександрівнаШелестович, Наталія Сергіївна2014-12-102014-12-102012-03-03Циганкова Т. М. Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі / Т. М. Циганкова, О. О. Євдоченко, Н. С. Шелестович // Міжнародна економічна політика. — 2012. — № 1-2. — С. 5-35.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5538Досліджено маркетингові стратегії міжнародних компаній в умовах турбулентності глобального середовища та запропоновано їх типізацію за критерієм успішності для компаній, що працюють на міжнародних ринках промислових та споживчих товарів, а також послуг.Marketing strategies of international companies in turbulent global environment conditions have been examined and their typification has been propounded by the successfulness criterion for companies operating on the international industrial and consumer goods and services markets.ukміжнародна маркетингова стратегіятурбулентність глобального середовищасвітовий ринок товарів промислового призначеннясвітовий ринок товарів споживчого призначеннясвітовий ринок послугinternational marketing strategiesglobal environment turbulenceworld industrial goods marketworld consumer goods marketworld services marketСтратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищіStrategies of international companies in turbulent marketing environmentArticle339.138:338.46